loading...
03-music
حسین بازدید : 2931 یکشنبه 31 تیر 1397 نظرات (0)


,    دانلود آهنگ در خلوتم بازا نیلوفر
,    دانلود آهنگ ریمیکس نیلوفر
,    دانلود آهنگ ریمیکس ای دختر صحرا نیلوفر
,    دانلود اهنگ نیلوفر از اندی و کوروس و فارز
,    دانلود آهنگ نیلوفر اندی و کوروس با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ نیلوفر مارتیک
,    دانلود آهنگ ای دختر صحرا نیلوفر گروه فارز
,    دانلود آهنگ نیلوفر فارز و اندی 320
,    دانلود اهنگ نیلوفر از گروه فارز
,   

ای عشق من ای زیبا نیلوفر من
در خواب نازی شبها نیلوفر من
در بستر خود تنها خفته ای تو
ترک من و دل ای مه گفته ای تو
ای دختر صحرا نیلوفر
آه نیلوفر آه نیلوفر
در خلوتم بازآ نیلوفر
آه نیلوفر آه نیلوفر
حالا تو عاشقی یا من
مکن جور و جفا با من
روم در کوه و صحرا
من که بین سبزه ها
ای نو گل دیر آشنا
یابم تو را یابم تو را
آسمانی دلبر من
عشق من نیلوفر من
ای عشق من ای زیبا نیلوفر من
در خواب نازی شبها نیلوفر من
در بستر خود تنها خفته ای تو
ترک من و دل ای مه گفته ای تو
ای دختر صحرا نیلوفر
آه نیلوفر آه نیلوفر
در خلوتم بازآ نیلوفر
آه نیلوفر آه نیلوفر
حالا تو عاشقی یا من
مکن جور و جفا با من
روم در کوه و صحرا
من که بین سبزه ها
ای نو گل دیر آشنا
یابم تو را یابم تو را
آسمانی دلبر من
عشق من نیلوفر من
ای عشق من ای زیبا نیلوفر من
در خواب نازی شبها نیلوفر من
در بستر خود تنها خفته ای تو
ترک من و دل ای مه گفته ای تو
ای دختر صحرا نیلوفر
آه نیلوفر آه نیلوفر
در خلوتم بازآ نیلوفر
آه نیلوفر آه نیلوفر

.

http://niloosra.blogfa.com/post/95

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1,018
  • بازدید سال : 4,907
  • بازدید کلی : 246,141