loading...
03-music
حسین بازدید : 5835 شنبه 27 مرداد 1397 نظرات (0)



,    متن آهنگ تا قمر در عقرب
,    متن ترانه عقرب زلف کجت پوران
,    دانلود آهنگ عقرب زلف کجت مرضیه
,    دانلود آهنگ عقرب زلف کجت پوران
,    معنی شعر عقرب زلف کجت
,    متن اهنگ کیه کیه در میزنه از پوران
,    دانلود آهنگ عقرب زلف کجت سیما مافیها
,    عقرب زلف کجت با قمر قرینه پوران دانلود
,    دانلود آهنگ عقرب زلف کجت سیما بینا

عقرب زلف کجت      با قمر قرینه
             تا قمر درعقربه      کار ما چنینه
     { کیه کیه در می‌زنه      من دلم می‌لرزه
        درو با لنگر می‌زنه      من دلم می‌لرزه
                        ....................
    ای پری بیا در کنار ما      جان خسته را مرنجان
{ از برم مرو ، خصم جان مشو ، تا فدای تو کنم جان }2  }الف
                        ....................
           نرگس مست تـو و بخت من خرابه
           بخت من از تو و چشم تو از شرابه
                           تکرار الف

 

عقرب زلف کجت

 

http://www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=18&id=-2147483584

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 1,007
  • بازدید سال : 4,896
  • بازدید کلی : 246,130