loading...
03-music
حسین بازدید : 188 یکشنبه 28 مرداد 1397 نظرات (0)

 آهنگ کاش بدونی محمد نجم
 
آلبوم ازت دلخورم

چشمای ناز تو یادم نمیره
کی میتونه واسه تو نمیره
کاش بدونی تو قلبم میمونی
هر کاری کردی واسه من همونی
چشم من تا ابد گریه داره
اینجا یکی سر رو دیوار میذاره 
غصه هام بی صدا خالی میشه


خاطراتت فراموش نمیشه 
.
چشم من تا ابد گریه داره
اینجا یکی سر رو دیوار میذاره 
غصه هام بی صدا خالی میشه
خاطراتت فراموش نمیشه
.

بی تو برام زندگی ناتمومه
شونت واسه گریه هام آرزومه
تو نخواستی با قلبم بسازی 
باختیم دو تا مون تو این بچه بازی
در به در تو خیابون میگردم
کاش تو بودی نگاهت میکردم
خونمون بی تو تاریکو سرده
اون که افتاد به پاهات یه مرده
.
چشم من تا ابد گریه داره
اینجا یکی سر رو دیوار میذاره 
غصه هام بی صدا خالی میشه
خاطراتت فراموش نمیشه
.
چشم من تا ابد گریه داره
اینجا یکی سر رو دیوار میذاره 
غصه هام بی صدا خالی میشه
خاطراتت فراموش نمیشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 4,902
  • بازدید کلی : 246,136