loading...
03-music
حسین بازدید : 4217 شنبه 06 مرداد 1397 نظرات (0)


,    دانلود آهنگ یه غریبه از مهسا ناوی
,    دانلود آهنگ مهسا ناوی یه غریبه mp3
,    مهسا یه غریبه دانلود
,    دانلود اهنگ مهسا ناوی این نمیتونه تو باشی
,    دانلود آهنگ یه غریبه با من تو این خونست
,    آهنگ یادمه یه روز یه جایی
,    دانلود اهنگ یادمه یه روز یه جایی گفتی عاشقی عزیزم
,    اهنگ غریبه مهسا
,    دانلود آهنگ مهسا ناوی نزدیک میشم
,   

یادمه یه روز یه جایی،گفتی عاشقی عزیزم.گفتی که

بعدتو هرگز واسه هیچکی اشک نریزم غریبه ی عزیزم

دارم به پات میسوزم.

چرا گذشتی از من رفتی سیاهه روزم

بیا برگرد پیشم که بی تو من هیچم

ساده قسم میخوردم واسه چشای نازت

حالا دیگه گذشتم از اون همه نیازت

اره عاشقم عزیزم اینو تا ابد میخونم

میدونم که بی تو حتی یه نفس هم نمیتونم...

خدا

خدا

خدا

عزیزم

بدون تودنیا عذابه واسه من.میدونی که بودنت یجور نیازه واسه من

عزیزم,

ازوقتی رفتی دارم از غصه میمیرم میدونم برنمیگردی تاکه دستاتو بگیرم

خندهات خیلی قشنگه نمیخوام بخندی با اون

بیا برگرد عزیزم بی تو باز اشک میریزم

اگه نباشی پیشم میدوونم دیوونه میشم

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام

https://hammihan.com/post/11992954

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 1,017
  • بازدید سال : 4,906
  • بازدید کلی : 246,140