loading...
03-music
حسین بازدید : 202 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ گل آفتاب گردون نوش آفرین

 گل هم گل آفتاب گردون میترسه دلم از بارون 
یا رب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون 
اووووو هوهو اووووو هوهو
گل هم گل آفتاب گردون میترسه دلم از بارون


یا رب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون 
اووووو هوهو اووووو هوهو 

بازم امشب مهتابه دل تنگم بی تابه 
میبینه ماه از اون دور که یه عاشق بی خوابه 
عزیزم فردا دیره بیا امشب یادم کن 
شبو هر شب زندونی سحرا آزادم کن 

گل هم گل آفتاب گردون میترسه دلم از بارون 
یا رب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون 
اووووو هوهو اووووو هوهو 
گل هم گل آفتاب گردون میترسه دلم از بارون 
یا رب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون


اووووو هوهو اووووو هوهو 
عزیزم از تنهایی دل عاشق پر درده
مثل ابرها سرگردون یه شهاب شب گرده 
مثل ابرها سرگردون دو تا چشمام پر بارون 
تویه دستام میخوشکن گلهای آفتابگردون 

گل هم گل آفتاب گردون میترسه دلم از بارون 
یا رب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون 
اووووو هوهو اووووو هوهو 
گل هم گل آفتاب گردون میترسه دلم از بارون 
یا رب تو شب مهتابی لیلا رو نگیر از مجنون 
اووووو هوهو اووووو هوهو 

بازم امشب مهتابه دل تنگم بی تابه 
میبینه ماه از اون دور که یه عاشق بی خوابه 
عزیزم فردا دیره بیا امشب یادم کن 
شبو هر شب زندونی سحرا آزادم کن 
لالالالی لالالالای لالالالی لالالالای لالالالی لالالالای 
لالالالا لالالالای لالالالا لالالالای لالالالا لالالالای 
لالالالای لالالالا لالالالای لالالالا لالالالای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 4,917
  • بازدید کلی : 246,151