loading...
03-music
حسین بازدید : 229 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

 گلم گلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم میمیرم

وقتی چشمای نازت همیشه پیشه رومه چطوربمونم

وقتی که دیدن توهمیشه آرزومه چطوربمونم


وقتی که بیقرارم جزتوکسی ندارم چطوربمونم

وقتی توانتظارم بی توتمومه کارم چطوربمونم

                          

گلم گلایه کم کن لباس غم به تن کن دارم می میرم

گلم یه بیقرارم بی توتمومه کارم دارم میمیرم


ببین که دل شکستم بی تو غریبو خستم دارم می میرم

بی تو یه بیقرارم بی تو تمومه کارم دارم می میرم

بی تو می میرم دارم می میرم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 4,890
  • بازدید کلی : 246,124