loading...
03-music
حسین بازدید : 3080 سه شنبه 09 مرداد 1397 نظرات (0)


,    دانلود مداحی گل گلخانه ام باباتوبودی
,    دانلود اهنگ گل گلخانه ام باباتوبودی
,    دانلود آهنگ گل گلخانه ام بابا تو بودی
,    دشتی گل گلخانه ام بابا تو بودی
,    گل گلخانه ام بابا توبودی
,    دانلودآهنگ گل گلخانه ام باباتوبودی
,    چهل روز است که من بابا ندارم
,    دانلود اهنگ گل گلخانه ام بابا تو بودی
,    چهل روزه که من بابا ندارم
,   


,   

گره افتاده درکارم زداغت    بگو بابا کجا گیرم سراغت       گل گلخانه ام بابا توبودی چراغ خانه ام بابا تو بودی

پس ازباباغریب خانه ام من غریب خانه وکاشانه ام من       کجا رفتی کجا رفتی عزیزم  که هم باید بسوزم هم ...

بهرجا وبهرسوسرکشیدم    زبابامهربانترمن ندیدم        چراغ خانه ها گردیده روشن  جدا ازما چرا گشتی کجایی

صفای خانه وکاشانه بابا    گل یکدانه گلخانه بابا     زداغ هجر تو سیه پوش  چرا بابامراکردی فراموش

بگلزاری که دیدی باغبان نیست  گلی خواهی که انجا چون خزانیست

الهی  شو بشه افتو بره کوه   که بابای جونیم ازدربیاد تو    شده نامت پدرورد زبانم   زده اتش غم هجرت بجانم

سرقبرت کنم خاک عزا سر   که تورفتی ازاین کاشانه دیگر  بگوش جان نمیاید صدایت  کجایی جان منبابا فدایت

کنون من امدم خاکت ببوسم    باشکم تربت پاکت ببوسم     بجز تو کس نباشد یاور من  که باشد بعد تو بال وپر من

زداغت دیده ام دریاست بابا    دلم چون لاله صحراست بابا   چه زود ازخانه وکاشانه رفتی  فتادم ایپدر ازپا کجایی

بپاخیز وببین کاشانه ما       زهجرت ساکت وتنهاست بابا  تو رفتی ودر امید بستی  زداغ دوریت پشتم شکستی

بسوز ای شمع ازغم درکنارم  که شددرخاک همه داروندارم   فلک با من نگر اخر چها کرد اجل امد ترا ازمن جا جا کرد

بسوز ایدل که ان ارام دل رفت    عزیز ومونس من زیر گل رفت   چهل روزه که محنت یارما شد 

بسوزایدل غریبی بد بلاییست    بلای جان من دردجدایست         زماتم اه وزاری کارما شد

بسوزایدل عزیزان دل غمینند همه ازداغ او ماتم نشینند             چهل روزاست گلم برباد رفته

عزیزجانم ازروزی که مردی    دل وجان مرا همراه بردی        بچرخ ازقلب ما فریاد رفته

دم مرکت تماشایت نکردم نگه برروی زیبایت نکردم              پدر غمخوار ویارماتوبودی

گره افتاده در کارم زداغت    بگو باباکجاگیرم سراغت           بعالم افتخار ما توبودی

 کسی درزندگی بابانمیشه     عزیزی مثل او پیدا نمیشه           چهل روزاست وما بابا نداریم

  چهل روزه که ازما دیده بستی زداغ خود دل ماراشکستی          بغیراز ناله وغوغا نداریم

چهل روز است بابا زیر خاک است

دل وابستگان اندوهناک است

چهل روزه چراغم گشته خاموش

چهل روزه گلی پژمرده دارم   

چهل روزه دلی افسرده دارم

 

 

 

دنبال این مداحی هستیم فعلا پیدا نشده 

http://9173002398.blogfa.com/post-38.aspx

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 1,020
  • بازدید سال : 4,909
  • بازدید کلی : 246,143